پویش «افطاری ساده» آغاز به‌کار کرد

سایت KHAMENEI.IR با آغاز پویش «افطاری ساده»، از کاربران خود خواسته است عکس‌ها و فیلم‌هایشان از سفره‌های افطاری ساده‌شان را ارسال کنند تا در حساب کاربری این پویش در اینستاگرم منتشر شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، پویش (کمپین) «افطاری ساده» به همت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به منظور اشتراک‌گذاری تصاویر و فیلم‌های سفره‌های افطاری ساده آغاز به‌کار کرد.

در این پویش KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است که فیلم‌ها و عکس‌‎های خود از «افطاری‌های ساده» در محله یا شهر خود به آدرس info@khamenei.ir بفرستند تا در این پایگاه اطلاع‌رسانی منتشر شود.

تصاویر ارسالی کاربران علاوه بر انتشار در این پایگاه، در حساب کاربری ویژه این پویش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این حساب کاربری تاکنون نزدیک به ۱۷ عکس از کاربران را منتشر کرده و توانسته در چند روز گذشته نزدیک به ۵۰۰ دنبال کننده در این شبکه داشته باشد.

رهبر انقلاب اسلامی پیش از این در خطبه‌های نماز عید فطر در سال ۱۳۹۲، گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کرده بودند و با انتقاد از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌ها فرموده بودند: مناسب است سنت دادن افطاری‌دادن‌های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه کسانی قرار گیرد که در ماه رمضان، نیتِ بذل و بخشش و گشاده‌دستی دارند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *